Misyonumuz; tüm müşterilerimizin birlikte çalıştığımız işlerde, geliştirme sürecinden önce, geliştirme sürecinde ve sonrasında firmamıza güvenmesini sağlamaktır.
Vizyonumuz, arzuladıkları veya sahip oldukları teknolojiyi müşterilerimizin işlerini desteklemek için geliştirmektir.
Birlikte çalıştığımız tüm projelerde tüm müşterilerimizin bize inanmalarını, güvenmelerini ancak aynı zamanda geliştirme sürecine geçildiğinde de planlarındaki değişikliklerden bizleri haberdar etmelerini bekleriz.
Hizmet Standartlarımız
Bizim Vizyonumuz, endüstriyel yazılım sistemlerinde lider firma olmaktır. Bu vizyona ulaşmak için yaptığımız her şeyde müşterilerimizin beklentilerini aşmayı hedefliyoruz. Bu, ekibimizin her üyesinin her zaman üstün müşteri hizmeti sunmaya kendini adaması ile mümkün olacaktır.
Müşterilerimizin beklediği ve hak ettiği yüksek düzeyde müşteri hizmetini sürekli olarak sunmamızı sağlamak için aşağıdaki standartlar geliştirilmiştir:
Çalışanlarımıza her zaman:
• Kibar, profesyonel ve nazik olmayı,
• Müşteri sorularına ve isteklerine zamanında yanıt vermeyi,
• Müşteri şikayetlerini hızlı ve etkili bir şekilde ele almayı,
• Hizmet seviyemizi geliştirmek için sürekli çaba sarf etmeyi önermekteyiz.
Bununla birlikte çalışanlarımızın,
• Müşterileri gereksiz yere bekletmemesini,
• Vaat ettikleri işleri takip etmesini,
• Müşterilerin önünde diğer çalışanlar, müşteriler ve şirket hakkında olumsuz konuşmamasını,
• Yasa dışı ve ahlak dışı hiç bir faaliyette bulunmamasını da alışkanlıkları haline getirmekteyiz.
Sizlerin de bu standartlar doğrultusunda hareket ettiğimizi bilmenizi ve çalışanlarımız ile kurmuş olduğunuz diyaloglarda bunlara göre hareket etmenizi rica ederiz.
Müşteri Hizmetleri Yönergemiz
Müşterilerimize en üst düzeyde hizmet sunmak Modsoft’un temel politikasıdır. Müşterilerimize zamanında, profesyonel ve nazik hizmet sunarak onların beklentilerini aşmayı hedeflemekteyiz.
Müşterilerimizin sahip olabileceği sorunları veya endişeleri hızlı ve verimli bir şekilde çözmek için özenle çalışacağımızı bildirmek isteriz. Amacımız, müşterilerimiz ile güven ve saygıya dayalı uzun vadeli ilişkiler kurmaktır.
Müşterilerimize mümkün olan en iyi hizmeti verdiğimizden emin olmak için tüm çalışanlarımıza aşağıdaki müşteri hizmetleri yönergelerini esas kıldık:
• Müşterilerimiz ile iletişim kurarken her zaman profesyonel ve nazik olacağız.
• Tüm müşteri soru ve taleplerine en kısa zamanda cevap vereceğiz.
• Müşterilerimizi, kendilerini etkileyebilecek her türlü değişiklik veya güncellemeden haberdar edeceğiz.
• Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini anlamak için onlara zaman ayıracağız.
• Müşterilerimizin beklentilerini aşmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız.