- Süper Kolay Kurulum ve kullanım
- Web teknolojisi ile her yerden erişim
- Responsive Yapı( Mobil cihazlarla uyumlu)
- Müşteri ve Bayi Grupları
- Firmaya Özgü Tanımların yapılabilmesi
- Ücretsiz ,Limitsiz ve kaliteli teknik deste
Müşteri İlişkileri Yönetimi Nedir ?
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) , müşterinin söylediklerini ve işletmenin müşteri hakkında bildiklerini temel alan, müşteriye bireysel karşılık veren birebir, ilişkisel pazarlamanın bir uygulaması olarak kabul edilebilir. Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ilişkisel pazarlama stratejilerinin uygulanmasında mevcut bilgi teknolojilerinin amaçlara uygun şekilde kullanılmasına yöneliktir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) anlayışında teknoloji bu stratejinin uygulanabilmesi için bir araçtır. İşletmenin tümüne müşteri kavramını yerleştiren, müşteri merkezli olma kültürünü benimseten bir strateji olarak tanımlanabilir.Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uzun dönemli müşteri ilişkileri kurmayı, buna bağlı olarak da karlılığı amaç edinen bir kavramdır.
Müşteri Takip Programı Ne İşe Yarar ?
- Müşteri ilişkilerini karlı hale getirir Pazarlama ve satış departmanlarının müşteriler ile uzun dönemli ve karlı ilişkiler kurup muhafaza etmelerini sağlar
- Müşteri taleplerini karşılar Müşteri Takip Yazılımı yardımıyla, müşterilerizi tüm kurumun tanıması mümkündür. Müşterilerden alınan geri bildirimler sayesinde işi onların istediği şekilde yapmak mümkün olur.
- Farklılaşma sağlar Ürünlerin birbirine benzediği bir ortamda farklılığı yakalayabilmeyi, müşterileri birebir tanımayı ve onlar için birebir üretim ve birebir pazarlama yapmayı sağlar.
- Maliyet minimizasyonu sağlar Size özel tasarlanmış ve sistem yaklaşımıyla düşünülmüş bir CRM sistemi ayırılan bütçenin kısa zamanda geri alınmasını mümkün kılar. Mevcut müşterilerden gelecek ilave satışlar, müşteriyi muhafaza etmenin getireceği kazançlar, satış maliyetlerinde sağlanacak tasarruf ve şirket içi iletişim maliyetlerindeki azalmalar gözönüne alınırsa ayrılan bütçe kısa bir sürede geri alınabilir.
- İşletmenizin verimi artırır Her faaliyetiniz kendi ihtiyaçlarınıza göre tasarlamıştır. Oysa yapılması gereken dışarıdan içeriye, yani müşteri ihtiyaçları etrafında tasarımların gerçekleştirilmesi gereklidir.
- Uyumlu faaliyetler sağlar Müşteri Takip Yazılımı, satış, pazarlama, müşteri hizmetleri faaliyetlerini internet fırsatları ile birleştirir, tüm bu faaliyetlerin uyumlu olarak çalışmasını sağlar. Hem geleneksel satış kanallarından elde edilen bilgiler, hem de diğer alternatif kanallardan sağlanan bilgiler sentezlenerek yüksek düzeyde müşteri bilgisi ve ilişkisi fırsatı sağlar.