musteri-takip-yazilimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi Nedir ?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) , müşterinin söylediklerini ve işletmenin müşteri hakkında bildiklerini temel alan, müşteriye bireysel karşılık veren birebir, ilişkisel pazarlamanın bir uygulaması olarak kabul edilebilir. Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ilişkisel pazarlama stratejilerinin uygulanmasında mevcut bilgi teknolojilerinin amaçlara uygun şekilde kullanılmasına yöneliktir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) anlayışında teknoloji bu stratejinin uygulanabilmesi için bir araçtır. İşletmenin tümüne müşteri kavramını yerleştiren, müşteri merkezli olma kültürünü benimseten bir strateji olarak tanımlanabilir.Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uzun dönemli müşteri ilişkileri kurmayı, buna bağlı olarak da karlılığı amaç edinen bir kavramdır.

Müşteri Takip Programı Ne İşe Yarar ?

  • Müşteri ilişkilerini karlı hale getirir Pazarlama ve satış departmanlarının müşteriler ile uzun dönemli ve karlı ilişkiler kurup muhafaza etmelerini sağlar
  • Müşteri taleplerini karşılar Müşteri Takip Yazılımı yardımıyla, müşterilerizi tüm kurumun tanıması mümkündür. Müşterilerden alınan geri bildirimler sayesinde işi onların istediği şekilde yapmak mümkün olur.
  • Farklılaşma sağlar Ürünlerin birbirine benzediği bir ortamda farklılığı yakalayabilmeyi, müşterileri birebir tanımayı ve onlar için birebir üretim ve birebir pazarlama yapmayı sağlar.
  • Maliyet minimizasyonu sağlar Size özel tasarlanmış ve sistem yaklaşımıyla düşünülmüş bir CRM sistemi ayırılan bütçenin kısa zamanda geri alınmasını mümkün kılar. Mevcut müşterilerden gelecek ilave satışlar, müşteriyi muhafaza etmenin getireceği kazançlar, satış maliyetlerinde sağlanacak tasarruf ve şirket içi iletişim maliyetlerindeki azalmalar gözönüne alınırsa ayrılan bütçe kısa bir sürede geri alınabilir.
  • İşletmenizin verimi artırır Her faaliyetiniz kendi ihtiyaçlarınıza göre tasarlamıştır. Oysa yapılması gereken dışarıdan içeriye, yani müşteri ihtiyaçları etrafında tasarımların gerçekleştirilmesi gereklidir.
  • Uyumlu faaliyetler sağlar Müşteri Takip Yazılımı, satış, pazarlama, müşteri hizmetleri faaliyetlerini internet fırsatları ile birleştirir, tüm bu faaliyetlerin uyumlu olarak çalışmasını sağlar. Hem geleneksel satış kanallarından elde edilen bilgiler, hem de diğer alternatif kanallardan sağlanan bilgiler sentezlenerek yüksek düzeyde müşteri bilgisi ve ilişkisi fırsatı sağlar.
calisan-takip-yazilimi

Çalışan Takip Programı Nedir ?

Çalışan takip yazılımı firmanızda bulunan tüm personelin bilgilerini kaydedebileceğiniz, maaş-prim hesaplarını yapabileceğiniz, görevlere göre performans analiz tablolalarını oluşturabileceğiniz bir yazılımdır.

Çalışan takip yazılımı sayesinde personelinizin göre ve sorumluluklarını kolaylıkla belirleyebilecek, vermiş olduğunuz görevlerin takibini yapabileceksiniz. İş akış modülleri sayesinde personelinize vermiş olduğunuz bir işin onda işi bittikten sonra gitmiş olduğu birimi takip edebileceksiniz.

Mobil cihazlarınızla uyumlu olarak web tabanlı çalışan sistem sayesinde artık ofisinizde olmasanız bile gözünüz arkada kalmayacak.

siparis-takip-yazilimi

Sipariş Takip Programı İle Neler Yapabilirsiniz ?

Sipariş Takip Programı ile tekliflerinizi ve siparişlerinizi kolayca takip edin. Satış sürecinin doğru ve etkin bir şekilde yönetilmesini sağlar. Yoğun şekilde teklif hazırlayan şirketler kadar orta düzeydeki şirketlerin de işini oldukça basite indirgeyecek bir programdır.

Teklif talebinin alınması, teklifin oluşturulması, teklifin karşı tarafa gönderilmesi, takibi, tekrar revize edilip tekrar gönderilmesini ve sonuçlandırılması işlemlerinin takibini yapabilirsiniz.

Sipariş Takip Programı Ne İşe Yarar ?

  • Kullanıcı programı kendi isim ve şifresi ile açtığında hazırladığı ve hazırlaması gereken teklifleri görebilir.
  • Yönetici kullanıcı kendi tekliflerini ve diğer kullanıcıların tekliflerini takip edebilir.
  • Randevu,görüşme,görevleri takip edebilirsiniz.
  • Opsiyonel ürün ekleyip, ödeme planı tanımlayabilirsiniz.
  • İşçilik hesaplayabilir, teklife ait maliyet bilgisini kontrol edebilirsiniz.
  • Teklif hatırlatma özelliği ile hatırlatma tarihinde program sizi uyarır. Teklif geçerlilik tarihini ve teklife ait gelişmeleri takip edebilirsiniz.
  • Teklif alt indirim yapabilirsiniz. Yuvarlama özelliği ile teklif tutarını istediğimiz miktara göre otomatik ayarlayabiliriz.
  •  Kar oranı ile müşterilerinize göre birim fiyat belirleyebilirsiniz.
urun-takip-yazilimi

Neden Ürün Takip Programı Kullanmalısınız ?

Şirketlerin işlerinin iyi gitmesine en temel etken şirketlerin kayıtlarının sağlam bir şekilde yapılmasından geçer. Bunun farkında olan firmalar en güvenilir yöntemlerin bazı yardımcı programlar kullanmak olduğunu bilirler. Ürün takibi, depo takibi gibi husular kayıtların tutulmasında çok önemlidir. Düzgün ve sistematik şekilde çalışan bir ürün takip yazılımı sayesinde müşterilerinize geri dönüşleriniz her zaman olumlu olacaktır.

Yazılımın geliştirilmesinde gözönüne alınan en önemli nokta, yüksek mühendislik eğitimi almış personele ihtiyaç DUYULMAKSIZIN derhal çalışmaya başlananılabilmesi, çok sayıda parametre ihtiyacının olmaması, tüm modüllerin kullanımına zaman içerisinde geçilebilmesi, standart ekranlar sayesinde kullanımın kolaylaştırılması ve kullanılmayan bölümlerin ekranda gösterilerek zaman kaybettirilmemesidir.